Als ondernemer is het verleidelijk om te geloven dat meer altijd beter is. Meer producten, meer markten, meer klanten – de lijst lijkt eindeloos. Maar in werkelijkheid kan het gebrek aan focus het succes van een bedrijf belemmeren. Het aanbrengen […]
CRO: een slimme investering in tijden van tegenslag
Je website is een potentiële bron van groei. Investeer in de verdere optimalisatie van je website conversie om omzetgroei te realiseren.
De eerste 5 seconden op je website zijn cruciaal
De eerste 5 secondenEen website kan heel mooi zijn en technisch goed gebouwd. Een website is echter pas goed als deze de doelen haalt die je ermee beoogd. In de meeste gevallen is de site bedoeld om (potentiele)klanten te voorzien […]
Gebruik je data!
Je beschikt over meer data dan je misschien denk, maar gebruik je deze ook goed?
Haalt jouw website 4% conversie?
Haalt je website de 4% conversie niet, dan past je content onvoldoende op de bezoekers die er komen. Een scherpe propositie minsten zo belangrijk als een mooie technische site..